emac. 2017

Ha sido un placer poder colaborar y participar en la segunda edición de emac. “Espais de Musica i Art Contemporani” . Para esta exposición, en la que domina la música y la ilustración,  he incluido dentro del apartado de fotografía, una obra realizada ex profeso para #emac17.

“Nosotras” es el reflejo de una sociedad reivindicativa desde los ojos del genero femenino. Las escenas no se explican, el arte no se debe justificar, es el interesado por la cultura quien tiene la última palabra. Gracias por vuestra asistencia y a los que habéis estado a mi lado apoyándome en este proyecto: Gema, Nuria, Selena, Abril, Nuria F., Elena, Joss, Juan Carlos M., Mayte y como no al director de emac. Vicente Tormo y a todo el equipo de Cultura de l’Ajuntament de Borriana.

CMC Borriana del 3/2/2017 al 5/2/2017

Referencias: nomepierdoniuna.com  MANOLO BOSCH  noticia

24 DONES – Invitació

Les 24.000 dones de Ramon Usó
Per a un fotògraf, el cos humà es constitueix en un escenari natural. El cos femení, específicament, és el centre d’aquest privilegi. La llum podrà passejar-se a voluntat –a voluntat del fotògraf- per les seues anfractuositats, les seues turgències, els seus relleus incitadors. La llum és la matèria primera de la fotografia, com la fusta a cal fuster, com el ferro a cal ferrer.
Ramon Usó és un delicat escultor de llum. No serà cap exageració definir-lo com el millor fotògraf que tenim ara mateix a Borriana. Quan agafa la càmera i arbora l’escenografia que ha imaginat, el resultat sempre és de nota. Ara de nou, amb l’exposició 24 dones, explora un dels seus universos preferits, el del vessant femení del món. Són 24 dones (número simbòlic, el doble dels 12 apòstols, que per cert eren tots hòmens) però podrien ser-ne 24.000. La dona infinita, inacabable, és la que es manifesta ací: sensual o vergonyosa, infantil o madura, fatal o confiada, tendra o inabastable. I en el súmmum, com una càrrega biològica que afig però no lleva, la dona embarassada, la superdona capaç d’infantar i perpetuar el cicle de la vida.
Totes aquestes dones estan fetes de llum. Com la fusta a cal fuster, com el ferro a cal ferrer, Ramon Usó utilitza la llum per a crear universos de fantasia muntada sobre foam, termosegellada i firmada. No ens podem perdre aquesta visió d’un home sobre les dones. Diuen que elles estan regides per la lluna i s’estimen la nit. Però el fotògraf, voyeur professional, les ha positivades per a tots nosaltres. Obrim bé els ulls.

Joan Garí

THE COLLECTOR

The Collector es una propuesta de unión para todas aquellas personas que desarrollan su creatividad en cualquiera de sus facetas: Fotografía, vídeo, música, pintura, discjockeys, literatura, etc…
Así como una invitación a cualquiera que quiera acercarse a compartir con nosotros esta experiencia.
Inaugurámos con una exposición colectiva y actuaciones de algunos grupos de Burriana el próximo sábado 18 de Septiembre. Estáis todos invitados

Flow Club – Calle San Vicente – Borriana – 18-09-2010 – 19 h.

24 DONES

Despues de un letargo bloguero, que no real, os comunico que da comenzo la sesión “24 DONES” veinticuatro mujeres.
El planteamiento de esta serie va enfocado a dar la oportunidad a 24 mujeres para expresar sus sentimientos, reivindicaciones o lo que se les ocurra, es una forma de comunicar unida por un hilo común en cuanto a estilismo y puesta en escena que pretende dar uniformidad al mensaje. Unidad y fuerza en una puesta en escena sencilla pero cautivadora.
Intentaré informaros de los progresos, si el tiempo me lo permite.
Saludos